Maak jouw website succesvol

Blog

  •  

    Conversie doelen voor online video

    Bedrijven zetten online video steeds breder in. Waar een jaar geleden het vergroten van de naamsbekendheid nog het voornaamste doel was, wordt nu steeds vaker video ingezet voor het verbeteren van de klantenservice en het verhogen van de conversie. Ook verwachten marketeers in de toekomst een grotere rol voor gepersonaliseerde..
  •  

    Het 3H model van Youtube

    Er verandert veel voor de manier waarop marketing en reclame uitgevoerd wordt. Het steeds veranderende medialandschap richt zich steeds meer op de video content. Bedrijven doen hier graag aan mee. Toch is het voor veel marketeers lastig om een goede content strategie te maken. Waar het ene bedrijf goed scoort..
  •  

    Waarom met video beginnen?

    Waarom zou je moeten beginnen met video? De laatste tijd kijken meer mensen naar video's dan dat ze teksten lezen.
  •  

    Wat moet er in een promotionele bedrijfsvideo?

    Je wilt een bedrijfsvideo om jouw bedrijf te representeren. Maar wat moet er nou allemaal in zo'n video? en waar moet je op letten?
  •  

    Voor het eerst voor de camera

    Voor het eerst voor de camera verschijnen. Het kan spannend zijn. Maar waar moet je nou op letten? Hier een aantal tips om jouw op weg te helpen.
  •  

    5 redenen waarom je video niet bekeken wordt

    Je hebt een video bedacht, gemaakt en op het internet geplaatst. Toch word er niet meer dan 40 keer naar gekeken. Hoe kan dat?

Benieuwd wat video kan betekenen voor jouw bedrijf? Maak nu een afspraak.

Meer informatie